"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Мәдениет ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Мадениет отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану - математикалық бағыт бойынша онкүндік аясында химия пәнінен өткізілген ашық сабақтың есебі

12.02.2018

Жаратылыстану - математикалық бағыт бойынша

онкүндік аясында химия пәнінен өткізілген ашық сабақтың есебі ( мұғалім Абилова Г.К. )

02.02.2018 ж  8 сыныпта «Ауа-газдар қоспасы» тақырыбы бойынша  ашық сабақ өткізілді.

Сабақтың мақсаты: Ауаның құрамы мен қасиеттері туралы  білімді қалыптастыру, атмосфераның ластану себептерін айқындау, экологиялық мәселелердің шешу жолдарын қарастыру.

Сабақта әдіс-тәсілдердің барлық түрлері қарастырылды: көрнекі-құралдары  – интербелсенді тақтаны пайдалану, презентация көрсету, жұмыс парақтарын жүргізу, сұрақтары бар карточкаларды пайдалану; ауызша

 сөйлеу әдістері – әңгімелесу, бейнетаспаларкөру; практикалық бөлім – практикалық тәжірибелерді жасау.

Сабақ барысында оқушылардың іс-әрекеттеріне үнемі бақылау жасалып отырылды. Балаларға берілген білімнің мазмұны ғылыми және қол жетімді болды. Сабақта әр бір оқушыға  жеке-сараланған  әдіс-тәсілдері қолданылып,  оқушының  ерекшеліктері  мен  әлеуетті мүмкіндігі  ескерілді. Бұл сабақтың өмірмен және биология, әдебиет, физика,география сияқты оқу пәндерімен байланысы байқалды.

Ашық сабақта оқушылар пән бойынша жақсы білімдерін көрсете алды. Химия пәніне деген қызығушылықтары артып бұл пәнді оқып-үйренем деген ықпалдары артты.

Просмотров: 617


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Қазанның 14 күні Лесное мектебінде ұлттық спорт түрлерінен: асық ату, бес асық және тоғыз құмалақ ойындарының арасында аудандық жарыстар өткізілді. Жартастардың қорытындысы бойынша біздің оқушыларымыз бес асық және асық ату ойындарынан жүлделі 1 орынға ие болды.
Текст