"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Мәдениет ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Мадениет отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Барлық педагогикалық іс-тәжірибеде өз мамандығына үшін оқытушыларды даярлау - дамушы әлемнің талабы.

18.04.2017

Қазақстандық білім берудің алдында міндет қойылды: экономика қажеттілігін қамтамасыз ету, «сауатты күрделі қиын күнделікті міндеттерді жетік шешу, командада нәтижеге жұмыс істеуге және көшбасшылық қасиеттері бар қиын жағдайға бейімделуге қабілетті, әлеуметтік және мәдени хабардар»(Тhe Boston Consulting Group,2015 year).

     Бұл үшін біздің елімізде жаңа оқулықтар құралады, педагогикалық қызметкерлер білім алуда, педагогикалық шеберлік Орталығы мен Кембридж университетінің білім беру факультетімен әзірленген кәсіптік курстарында оқиды, сонда зерттеуге, талдауға және жоспарлауға үйренеді. Осы мақсатта, курста озық білім беру жүйесінің тәжірибесін зерттейді, сондай - ақ олардың мектеп мәселелерін түсіну жеке маған көмектесті. 

      Курста берілген әдебиеттің оқуы, сондай - ақ М. Барбера және М.Муршедтің «Әлемнің үздік орта білім беру жүйесін талдау сабақтары» мақаласы көрсеткен маған, кез-келген мектеп жүйесінің сапасы балаларға білім оқытудың сапасымен  айқындалады, бірақ білім алу процесінде тыңдаушылар ғана емес, педагогтардың білімдерді "табуға" серіктестері болу  тиіс.  

Курстарда оқуы, мектеп командасы дамыту бақылауымен біздің команданың барлық атына қажет мәселелерді анықтауға көмектесті: мектеп әкімшілігі, мұғалімдер, көп деңгейлі курстар курстарын және олардың тәжірибесін жақсарту, сонымен қатар олардың мысал басқалар шабыттандыру үшін ғана емес, дарынды мұғалімдерді теңестірді. Ол психологтың көмегі және қолдауымен, ол кәсіби жануына жоюға да мүмкін болады, айқын мектеп-оқытушылар құрамының шегінде қызметкерлердің қажетті кәсіби даму деп атанды.

Тіпті статистикалық мәліметтер мені ойлануға мәжбүр етті: неге орта мектебінде азайып, оқушылар, ынталы оқуға және қалай білім сапасы болуы мемлекеттік стандарт талаптарына сай толық, әсіресе қазіргі уақытта, АКТ –сонша мүмкіндіктерін мектеп мұғалімдерінің, ата-аналар мен оқушылардың білімін жетілдіру үшін технологиялар бар. Тәжірибеден өту кезінде мен және менің әріптестерім проблемалық мәселелері бойынша топпен жұмыс істеуге, бірлесіп сабақ жоспарлау, "Lesson Stud" қағидаты бойынша, менторинг, SMART қоюға - оқытудың мақсатын, жүргізу, коучинг, практикалық сабақтар, шебер-сыныптар өзара оқытуы үшін  үйренді.

Ең маңызды сәт мен үшін болғаны ол, ұстаздар тәжірибе аяқталған соң, сұрады: "Біз тәжірибе кезінде шығарған  жұмысты жалғастырамыз, бе?". Олар оқуға  арттырды, олар жаңаша жұмыс істеуге арттырды! Ендеше, бізді курстарында оқытқаны өзекті және сұранысқа ие! 

Орыс тілі сабағында.

Қазақ тілі сабағында

Ата -аналарға практикум

Просмотров: 407


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Қазанның 14 күні Лесное мектебінде ұлттық спорт түрлерінен: асық ату, бес асық және тоғыз құмалақ ойындарының арасында аудандық жарыстар өткізілді. Жартастардың қорытындысы бойынша біздің оқушыларымыз бес асық және асық ату ойындарынан жүлделі 1 орынға ие болды.
Текст